zaterdag 30 mei 2009

The Future is Now!

Wat moet er vandaag allemaal gebeuren en wat staat er voor morgen weer op de agenda? Dat onthoud ik, en ik probeer niet teveel weg te dromen in de toekomst, maar nu te handelen!

Utaste heeft de afgelopen maanden aardig wat van mijn tijd in beslag genomen. Een concept vertalen naar de praktijk. Op zoek naar de behoefte van de (potentiële) klant en daarbij proberen aan te sluiten. Dat is behoorlijk goed gelukt en tot nu toe hebben we zeer afwisselende opdrachten uitgevoerd. Sommelier op locatie, relatiegeschenken, adviseren en reguliere wijnbestellingen. Allemaal hartstikke leuk en voor een startende onderneming goed voor de cashflow.

Wat wordt de koers voor 2008?

Deze vraag houdt mij nu al een aantal dagen bezig. Zoekmachine marketing om de webshop een boost te geven, focus op het aanbieden van kennis, persoonlijke relatiegeschenken of een mix van dit alles? Een ding dat ik wel weet is dat Utaste met onze instelling en expertise gaat groeien in 2008. We zijn een superteam! De cashflow verbetert dagelijks en hopelijk gaan we in 2008 ook nog wat geld verdienen.

Naast Utaste, klussen in mijn nieuwe huis en een nieuwe baan is er gelukkig ook nog tijd om van lekkere wijn te genieten. Een van de hoogtepunten van dit jaar is een klassieker uit de Champagne, de Krug Grande Cuvée. Geen makkelijke allemansvriend, maar een heerlijk traditioneel glas Champagne, boers en vol van smaak. Zó hoort Champagne te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten